نفت / شناسه خبر: 189620 / تاریخ انتشار : 1403/2/19 10:25
|

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش افتتاح شد

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌ش

نفتی ها /بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت افتتاح شد.

در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت ایرانی و ۲۵۰ شرکت خارجی از ۱۲ کشور روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور دارند.

همچنین بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۳ دانشگاه و ظرفیت حضور ۶۴ شرکت استارت‌آپی در محل سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی ایجاد شده است.

این گزارش حاکی است؛ متراژ در نظر گرفته شده برای شرکت‌ها حدود ۵۰۰۰ مترمربع است و در فضایی به وسعت ۷۰ هزار متر مربع، به عرضه دستاوردهای خود در صنعت نفت خواهند پرداخت.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189620

کلیدواژه

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها