نفت / شناسه خبر: 189559 / تاریخ انتشار : 1403/2/12 09:38
|

آمارهای بحث برانگیز اشتغال؛ اداره کار سکوی پرتاپ پرسنل خود!

به تازگی موسوی زاده، مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آماری از میزان به‌کارگیری بومیان استان بوشهر در پارس‌جنوبی بیان نموده...

نفتی ها /به تازگی موسوی زاده، مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، آماری از میزان به‌کارگیری بومیان استان بوشهر در پارس‌جنوبی بیان نموده که مورد بحث مسئولان و مردم مناطق پیرامونی قرار گرفته است.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

 

طبق بررسی‌های انجام شده به نکات مهمی نه در خصوص اشتغال کارجویان!، بلکه اشتغال کارکنان اداره کار در پتروشیمی‌های مستقر پارس‌جنوبی دست یافتیم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

در زمان مدیریت سید محمدعلی موسوی زاده افراد ذیل درحالی‌که شاغل در اداره کار بودند به پتروشیمی‌های مستقر در پارس‌جنوبی انتقال و اکنون در آن‌جا اشتغال دارند:
انصاری(پتروشیمی بوشهر)
ناصری(ابتدا پتروشیمی بوشهر و اکنون آریاساسول)
کرمی(کیمیای پارس خاورمیانه)
محسنی(مخازن سبز)
شیخیانی(آپادانا) 
منفرد(پتروپالایش کنگان)
 
حال این سوال مطرح شده که در شرایطی که جوانان بومی مناطق پیرامونی در به در جویای کار هستند چرا اداره کار به جای کاهش آمار بیکاری در بین جوانان استان بوشهر، در حال اشتغال یا شاید چینش نیروهای خود است؟ 
 
این کار از زمان تاسیس مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تا کنون بی‌سابقه بوده است.
 
به راستی آیا سخاوت اسدی بعنوان مدیرعامل آن سازمان در جریان است یا این کارها به دور از چشم ایشان صورت پذیرفته است. در هر صورت انگشت اتهام به سمت ایشان و رئیس انتسابی اش در مدیریت کار دراز است. 
 
بزودی اطلاعاتی در خصوص معرفی افراد #غیربومی با سمت تنظیفات و خدمات آن‌هم در یکی از پتروشیمی‌های مستقر منطقه عسلویه نیز منتشر خواهیم کرد.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/189559

کلیدواژه

خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

محسنی

مخازن سبز

شیخیانی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها