پتروشیمی / شناسه خبر: 137549 / تاریخ انتشار : 1402/7/8 17:55
|

نشست رودرروی پتروشیمی مارون با مشتریانش/ دراین دیدار چه گذشت؟

در شرایطی که بسیاری از خریداران محصولات پتروشیمی به عملکرد بخش‌های بازرگانی برخی از پتروشیمی‌ها گلایه دارند، امروز پتروشیمی مارون با برگزاری همایش مشتریان برایجاد ارتباط بیشتر با خریداران تاکید کرد!

نفتی‌هادر شرایطی که بسیاری از خریداران محصولات پتروشیمی نسبت به نحوه عملکرد بخش‌های بازرگانی برخی از پتروشیمی‌ها گلایه دارند و معتقدند گوش شنوائی برای مشکلات آنان در شرکت‌های پتروشیمی وجود ندارد، امروز پتروشیمی مارون با برگزاری اولین همایش مشتریان شرکت، و گفت وگویی رودررو با آنان، برایجاد ارتباط بیشتر با خریداران خود تاکید کرد!

بنابرشواهد عینی خبرنگارما، در این همایش که با هدف دیدار مستقیم و بدون واسطه و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مارون برگزار شد،استقبال مشتریان از همایش مذکور بسیار قابل تامل بوده تا جاییکه شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را خصوص مواردی چون کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی؛ نحوه ی بسته بندی؛ سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات؛ درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و ... مطرح کردند که معاونین، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف پتروشیمی مارون پاسخگوی آنان بودند!

قطعا برپایی چنین همایش‌های صمیمی و دریافت نظرات مشتریان در صنعت پتروشیمی گام بلندی در راستای توسعه فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود که امید است دیگر پتروشیمی‌ها نیز دراین راستا گام بردارند!

 

---

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/137549

کلیدواژه

پتروشیمی

پتروشیمی مارون

شرکت پتروشیمی مارون

محصول پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار