نفت / شناسه خبر: 40261 / تاریخ انتشار : 1399/12/12 08:00
|

"نفتی‌ها" گزارش می‌دهد: مدیرعامل منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر چه می‌کند؟

و شاید دلیل حضور چند ساله اش بر مسند مدیریت این منطقه را باید در موافقت بی چون و چرای وی در مقابل مدیران وزارت نفت جستجو کرد.

نفتی ها /باید کمتر از سه ماه دیگر جشن پنج سالگی تکیه اش بر صندلی مدیریت منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر را جشن بگیرد و شاید دلیل حضور چند ساله اش بر مسند مدیریت این منطقه را باید در موافقت بی چون و چرای وی در مقابل مدیران وزارت نفت جستجو کرد. رضایتی که به اذعان برخی از کارشناسان برای تحقق آن گاها از خواسته‌های منطقه ای نیز عبور کرده است.
آقای مدیرعامل که اوایل خردادماه سال ۱۳۹۵ بر صندلی مدیریت منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر تکیه زد این روزها نتایج عملکردش در قالب افزایش نیروهای غیربومی برمسند مدیریت پتروشیمی‌ها و البته به اذعان برخی از نمایندگان کارگری شاغل در این منطقه در کم توجهی قابل تامل به خواسته های نیروی انسانی نمود پیدا کرده است.
وی که در روزهای ابتدایی ورودش به مدیریت منطقه با بحران آتش سوزی بوعلی سینا مواجه شد و برخی از حاضران دراین حادثه از اشتباه مدیریتی وی در دیر خاموش شدن آتش سخن به میان می‌آورند، این روزها با شکایت کارکنان قراردادی مدت موقت خود مواجه شده است.
کارکنانی که خواستار اجرای حکم قانونی وزارت کار در طبقه بندی مشاغل، طرح مزایای اقلیمی و اجرای پرداخت عیدی پایان سال طبق قانون کارهستند. کارکنانی که به اذعان نماینده شان چندین بار با تجمع در مقابل این سازمان و برگزاری جلسات مختلف با مسوولان خواستار بررسی این وضعیت شده اند و هربار مدیرعامل این سازمان با تاکید براینکه وزارت نفت کاری انجام نمی‌دهد و او چندین بار دراین خصوص نامه به وزارت نفت فرستاده سعی دارد مساله پیش آمده را به گردن وزارت نفت بیندازد و خود را از بار مسوولیت رها سازد! به گفته نماینده این کارکنان، این ادعای آقای مدیر در حالی است که وی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر است و کارکنان با وی و مجموعه اش طرف حساب هستند در حالیکه در اغلب مسایل مدیرعامل سعی دارد تا با مقصر نشان دادن وزارت نفت فضای موجود را آرام سازد!
ازسویی دیگر در حالی گلایه‌ها از این مدیر بالا گرفته که این منطقه به شدت با بحران شیوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و دراین بین برخی از پتروشیمی‌های منطقه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی سر باز می‌زنند. در این بین بسیاری از کارشناسان واکنش این روزهای این مدیر نسبت به وقایع پیش آمده در منطقه را در سکوت وی جستجو می‌کنند و معتقدند این روزها مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بیشتر سکوت اختیار کرده و گویی بر صندلی آرامش خود تکیه زده است.
به هرحال به اذعان برخی از کارشناسان، آنچه مسلم است روشی است که وی را ۵ سال در یک سمت حفظ کرده و همین سکوت وی در مقابل مسایل مختلف بوده که باعث شده علی‌رغم وجود مشکلاتی در منطقه اما کمتر نام وی به نام مقصر و یا ناتوان در اداره امور مطرح گردد تا جاییکه بسیاری از کارشناسان روش اجرایی این مدیر را برای حفظ صندلی مدیریتی در نفت به دیگران توصیه می‌کنند!/ دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40261

کلیدواژه

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها