نفت / شناسه خبر: 40165 / تاریخ انتشار : 1399/11/28 08:06
|

در روزهای کرونایی پتروشیمی بندرامام چه می‌کند؟

گفته می‌شود تغییر ندادن ساعات کاری کارکنان، عدم کاهش شیفت‌های کاری و تعداد کارکنان و همچنین باز بودن سالن غذاخوری و سرو غذا، ازجمله مواردی هستند که تا این لحظه هیچ توجه ای به آن‌ها نشده است.

نفتی ها /متاسفانه خبرهای خوبی در خصوص اعمال کامل و دقیق محدویت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پتروشیمی بندرامام با بیش از ۷ هزار پرسنل به گوش نمی‌رسد تا جاییکه  فریدون بندری فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از تذکر جدی به این شرکت خبر داد و متذکرشد: به شکل جدی تاکید کردیم که تمام پروتکل‌های لازم باید از سوی پتروشیمی بندر امام اجرا شود.
این درحالی است که گفته می‌شود مسوولان این شرکت در مقابل اعمال این محدودیت‌ها مقاومت می‌کنند و این امر منجر به افزایش نگرانی‌ها در خصوص افزایش تعداد مبتلایان به  کرونا درمیان کارکنان این شرکت گشته است. هرچند که نگرانی بیشتر کارشناسان شیوع این ویروس ناشی از عدم رعایت محدودیت‌های ابلاغی دراین شرکت نیست بلکه نگرانی از این بابت طرح می‌گردد که این تعداد نیروی انسانی قطعا با احتساب تعداد خانواده‌هایشان آمار تاثیرگذاری از جامعه را تشکیل می‌دهند که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی لازم در این پتروشیمی می‌تواند منجر به فاجعه ای بزرگ گردد.
دراین بین گفته می‌شود تغییر ندادن ساعات کاری کارکنان، عدم کاهش شیفت‌های کاری و تعداد کارکنان و همچنین باز بودن سالن غذاخوری و سرو غذا، ازجمله مواردی هستند که تا این لحظه هیچ توجه ای به آن‌ها نشده است.
عدم اعمال محدودیت‌ها در پتروشیمی بندرامام و مقاومت مسوولان این شرکت در مقابل این امر در حالی است که این روزها  بندرامام و بندر ماهشهر در وضعیت بحرانی و قرمز کرونایی قرار گرفتند و با یکسری محدودیت‌های جدیدی روبه‌رو شدند./ دانیال قربانی

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40165

کلیدواژه

پتروشیمی بندرامام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها