نفت / شناسه خبر: 40069 / تاریخ انتشار : 1399/11/14 10:28
|

تهیه گزارش تخلف ۵۰۰ میلیارد تومانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از تهیه گزارشی درباره تخلف ۵۰۰ میلیارد تومانی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در این کمیسیون خبر داد.

نفتی ها /سید البرز حسینی-سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور حضور یافتند و سوالات پنج تن از نمایندگان از وزیر نیرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: سوالاتی که مطرح شد عمدتا به مشکلات حوزه انتخابیه نمایندگان باز می گشت. وزیر نیرو نیز توضیحاتی پیرامون سوالات مطرح شده به اعضای کمیسیون و نمایندگان سوال کننده، ارائه کردند. در نهایت قرار بر این شد تا وزیر نیرو مجددا از پروژه‌های مطرح شده از سوی نمایندگان بازدید به عمل آورده و برای تامین منابع مالی مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهند. بهره‌گیری از ظرفیت مشارکتی بانک‌ها برای تکمیل پروژه‌ها به عنوان یک پیشنهاد جهت تامین منابع مورد نیاز پروژه ها مطرح شد. در نهایت هر پنج سوال به مدت یک ماه مراعی باقی ماند و فرصتی یک ماه به وزارت نیرو داده شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: سوالات نمایندگان به مسائل مربوط به فاضلاب شهری و روستایی، تامین آب شرب روستا‎ها، تکمیل سدهای نیمه تمام برای تامین آب شرب، ضرورت نمک‌زدایی از آب دریای عمان جهت انتقال آب به استان سیستان و بلوچستان و مباحثی در خصوص مسئله آب در سطح بین المللی به ویژه میان دولت افغانستان و جمهوری اسلامی ایران در خصوص رودخانه هیروند، بازمی گشت.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت پس از استماع تمام سوالات وزیر نیرو قول پیگیری مسائل مطروحه را دادند و قرار شد تا جلساتی با نمایندگان سوال کننده جهت پیگیری مسائل، برگزار شده و کمیسیون عمران نیز برای حل مشکلات مطروحه همکاری داشته باشد./ایسنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40069

کلیدواژه

سخنگوی کمیسیون اصل نود

کمیسیون اصل نود

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها