نفت / شناسه خبر: 38617 / تاریخ انتشار : 1399/4/10 07:45
|

حراج بی سابقه سرمایه‌ها توسط یک مدیر لاکچری پتروشیمی!

خبر می رسد یکی از مجتمع های پتروشیمی در اقدامی بی سابقه دست به حراج گسترده نیروهای خود زده است!

نفتی ها / از پتروشیمی خبر می رسد یکی از مجتمع های پتروشیمی در اقدامی بی سابقه دست به حراج گسترده  نیروهای خود زده است. این مدیر که خود را مدیر لاکچری می‌نامد از زمان حضور در مجتمعی که به دلیل حادثه ناگوار رخ داده در چند سال گذشته  در شرایطی به سر می برده که به تعبیر تمام کارشناسان نیاز مبرمی به بازسازی روحیه نیروهای شاغل داشته، در اقدامی کاملا متضاد با چنین  نیاز اساسی از ابتدای حضور اقدام به برکناری نیروهای شایسته و مسوولان باتجربه مجتمع می کند. آخرین شاهکار این مدیر برکناری مدیر بازرگانی و انتصاب یک نیروی خانم بی تجربه دارای مدرک فوق دیپلم هنر به جای وی بود که پس از انتشار این خبرمدیر برکنار شده را متهم به انتشار این خبر کرده و وی را از حضور در مجتمع منع می‌کنند.
حالا اما آخرین خبر دریافتی از این مجتمع که در آستانه ورود به بازار بورس و عرضه سهام خود قرار دارد حاکیست هفته گذشته با  اقدام شوک اور دیگری از سوی این مدیر مواجه شده و آن برکناری رییس حسابرسی بوده است.
این در حالی است که بسیاری از کارشناسان با این ابهام مواجهند شرکتی که خود را برای ورود به بازار بورس و عرضه سهام به عموم مردم آماده می کند چگونه می تواند اقدام به برکناری رییس حسابرسی نماید؟
همچنین مطلع شده ایم که جمعی از کارکنان این شرکت با ارسال نامه ای خطاب به مدیران بالادست خواستار رسیدگی فوری به شرایط تامل برانگیز و خروج سرمایه های منابع انسانی از این شرکت شده اند .
لازم به ذکر است که این شرکت تا قبل از این مدیریت به داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد در منطقه فعالیت خود مشهور بوده است.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38617

کلیدواژه

مدیر لاکچری پتروشیمی

بازار بورس

بورس پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها