نفت / شناسه خبر: 27281 / تاریخ انتشار : 1398/9/20 08:24
|

شیخ الوزرا تغییر کرده است؟

اما این نشاط خیلی طول نکشید و به دلایل مختلف آمار منتقدین زنگنه به شدت رو به افزایش گذاشت و بسیاری هم معتقدند رویکرد زنگنه در دولت اصلاحات صد و هشتاد درجه با آنچه از عملکرد وی در دولت روحانی مشاهده شد

نفتی ها /زنگنه را شیخ الوزرا می نامند چرا که آنقدر در دولت های مختلف بعد از انقلاب وزیر بوده  و کار با همه رئیس جمهورهای بعد از انقلاب را تجربه کرده که مواضع سیاسی اش خیلی مشخص نیست.

در وافع بسیاری او را مردی برای تمام فصول میدانند، در این میان سابقه وزیر نفت بودن رنگنه به دو دولت هفتم و هشتم وسرانجام یازدهم و دوازهم بازمی‌گردد.

روزی که زنگنه برای بار دوم برای به سمت وزارت نفت انتخاب شد شاید به اندازه امروزش مخالف نداشت و مورد انتقاد نبود، در روزهای نخست بسیاری از  کازشناسان حوزه نفت معتقدند بودن در شرایط سخت تحریم آن روزهای حوزه نفت تنها یک وزیر کهنه کارو بلد می‌تواند سر رشته همه امور را به دست بگیرد.

حتی یکی از نمایندگان مجلس در روز انتخاب زنگنه در پست وزارت نفت اعلام کرد، به خاطر اینکه چند دوره صدارت غیرنفتی‌ها اتفاق افتاد، یک نوع دلخوری و سرافکندگی به طور کلی وجود دارد و وقتی آقای زنگنه خواست وزیر بشود نشاطی در کارکنان نفت ایجاد شد که ممکن بود کارآیی را بالا ببرد.

اما این نشاط خیلی طول نکشید و به دلایل مختلف آمار منتقدین زنگنه به شدت رو به افزایش گذاشت و بسیاری هم معتقدند رویکرد زنگنه در دولت اصلاحات صد و هشتاد درجه با آنچه از عملکرد وی در دولت روحانی مشاهده شد متفاوت بوده است.

در همین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی ها در نظر سنجی این هفته خود از مخاطبینی که عملکرد و دیدگاه وزیر نفت در هر دو دوره را شاهد بوده اند خواسته تا نظر خود را در این خصوص اعلام کنند.

شما مخاطبین عزیز نفتی‌ها می‌توانید برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27281

کلیدواژه

زنگنه

روحانی

محمدرضا خاتمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها