نفت / شناسه خبر: 27273 / تاریخ انتشار : 1398/9/19 17:18
|

به دنبال ایجاد توریسم صنعتی در عسلویه هستیم

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: عسلویه فقط صنعت نیست و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در عسلویه توریسم صنعتی را هم راه بیندازیم.

نفتی ها /ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: عسلویه فقط صنعت نیست و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در عسلویه توریسم صنعتی را هم راه بیندازیم. این شرکت تا سال ۹۳ دولتی بوده اما طبق اصل ۴۴ قانون خصوصی‌سازی در سال ۹۳ این شرکت نیز خصوصی شد.

یاسری افزود: شرکت ما همه کارهای غیرصنعتی شرکت‌های پتروشیمی را انجام میدهد. یعنی مدیران عامل پتروشیمی‌ها فقط باید روی تولید و فروش تمرکز کنند و ما هر سرویس خدماتی که نیاز داشته باشند را در اختیار آنها قرار میدهیم. در واقع مدیران تولید سربازهای اقتصادی هستند و ما نقش پشتیبان این سربازان را ایفا می‌کنیم. در این راستا تمامی کارهای مربوط به اسکان، حمل و نقل و خوراک و ... بر عهده ماست. در حال حاضر در عسلویه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های مختلف وجود دارد که کار مدیریت این واحدها برعهده ماست. در این محل جهت افزایش نشاط کارکنان پتروشیمی‌ها ما یک دهکده‌ی گردشگری به نام پازارلند ایجاد کردیم. این دهکده امکانات گسترده‌ای برای جذب توریسم دارد.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته ما حدود ۵۷۰ هزار نفر را با پرواز جابه‌جا کردیم و پروازهای عسلویه به ۱۰ مرکز استان را مدیریت میکنیم، اظهار داشت: اولویت ما در خدمت‌رسانی به کارکنان پتروشیمی‌ها است و میخواهیم رفاه خانواده این کارکنان را در این فضا فراهم کنیم.

یاسری در پایان تاکید کرد: این شرکت ۱۵۰۰ پرسنل دارد و ماهیانه حدود ۱۵ میلیارد تومان حقوق به کارکنان می‌دهیم. حدود ۵۰ درصد از کارکنان ما بومی هستند و تلاش میکنیم از ظرفیت‌های بومی اینجا استفاده کنیم اما در برخی موارد که نیاز به متخصص داریم مجبوریم از مناطق دیگر جذب نیرو کنیم./فارس

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27273

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها