نفت / شناسه خبر: 27269 / تاریخ انتشار : 1398/9/19 15:00
|

پاسخ مسئولین مارون به گلایه نیروی انسانی خود: تجمع کارگران پتروشیمی مارون مخفیانه بود!

پاسخ پیگیری‌های خبرنگار نفتی‌ها در خصوص خبر اعتصاب غذای کارگران پتروشیمی مارون، تنها با یک پاسخ از سوی مسئولان این مجتمع روبه‌رو شد:"یک پدیده خیلی مخفیانه ای بود که کنترل شد و تمام شد، مشکل برطرف شده

نفتی ها /پاسخ پیگیری‌های خبرنگار نفتی‌ها در خصوص خبر اعتصاب غذای کارگران پتروشیمی مارون، تنها با یک پاسخ از سوی مسئولان این مجتمع روبه‌رو شد:"یک پدیده خیلی مخفیانه ای بود که کنترل شد و تمام شد، مشکل برطرف شده و شما هم بیش ازاین چیزی ننویسید."
بیش از  یک هفته از  اعتصاب غذایی کارکنان قراردادی و پیمانکاری پتروشیمی مارون نسبت به عدم توزیع برابر خدمات عمومی می‌گذرد.
بر اساس اخبار منتشر شده در سایت عصرجنوب، رستوران شماره ۲ این پتروشیمی که محل سرو وعده‌های غذایی برای کارگران و نیروهای پیمانکاری شرکت است، روزهای اخیر را بدون توزیع غذا سپری کرده است.
 افزون بر این برخی از کارگران هم، طی روزهای اخیر توسط اداره حراست این شرکت احضار و تذکرات جدی دریافت کرده اند و بر اساس برخی گزارشات‌ غیررسمی  خبر تعلیق برخی کارگران معترض  هم به گوش می‌رسد.
در همین راستا خبرنگار سایت تحلیلی خبری نفتی‌ها نیز طی تماسی که با روابط‌عمومی این مجتمع داشت درصدد پیگیری موضوع برآمد که به محض پرسیدن از ماجرای اعتراضات و دلایل آن با قطع شدن تماس روبه‌رو شد.
طی تماس دوم خبرنگارما با مسئول مربوطه، وی اظهار داشت نبود آنتن سبب قطع شدن تماس شده و گفت برای توضیح ماجرا خبرنگار سایت که در تهران مستقر است باید حضوری به مجتمع بیاید تا جواب پرسش خود را بگیرد.
در ادامه ماجرا و توضیح این که این امر ممکن نیست، اما مسئول مربوطه عنوان کرد که اعتراضی صورت نگرفته و بعد از  این که خبرنگار به خبرهای منتشر شده در سایت‌های خبری حوزه اشاره کرد عنوان شد که : "یک پدیده خیلی مخفیانه بود که کنترل و مهار شده و تمام شده رفته است "
و در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات این کارگران مرتفع شده است یا خیر؟ عنوان کرد "این معترضین عده ی خاصی بودند که خواستارقراردادی شدن بودند که ما با افزایش پایه حقوق آنها مشکل را مرتغع کردیم اما این خبر جایی درج نشود و بیش از این چیزی ننویسید."
در حالی که فایل صوتی این گفتگو در دفتر نفتی ها محفوظ است باید به این نکته اشاره کرد که،این نوع رفتار مسئولین در قبال خبرنگاران نشان دهنده ی ابهام در نحوه ی عملکرد پتروشیمی ها است.
سایت نفتی‌ها در راستای حمایت از کارگران و رسالت کاری ، خود را ملزم به انتشار واقعیات می‌داند و امیدوار است برخی پتروشیمی هایی که درصدد عدم پاسخگویی شفاف در خصوص وضعیت نیروی انسانی خود هستند نیز وظایف خود را در قبال نیروی کاری زحمتکش خود را به یاد بیاورند.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27269

کلیدواژه

پتروشیمی مارون

تجمع کارگران پتروشیمی مارون

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها