نفت / شناسه خبر: 27165 / تاریخ انتشار : 1398/9/6 09:11
|

مجلس در عملکرد وزارت نفت تاثیر دارد؟

در هفته های آینده مشخص خواهد شد نمایندگان مجلس تا چه میزان عزم این را دارند که وزیر نفت را به مجلس احضار کنند تا او پاسخگوی ابهامات فراوانی باشد که خود مسبب آن بوده است.

نفتی ها /بررسی طرح استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت در دستور کار دیروزعصر کمیسیون انرژی  قرار گرفت
نمایندگان معترض محورهای استیضاح زنگنه را نامعلوم بودن علت حذف کارت سوخت و راه‌اندازی مجدد آن، افزایش قاچاق سوخت، ارائه‌ اطلاعات غلط درباره افزایش قیمت بنزین، عدم صداقت درباره‌ علت گران شدن نرخ بنزین، وجود دستگاه کارت‌خوان در دفتر وزارت نفت، نا کارآمدی در انعقاد قراردادهای میادین مشترک گازی و نفتی، اتخاذ برخی تصمیمات نادرست در واگذاری‌ها و همچنین عدم توجه به توسعه پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و فرآورده‌های نفتی  اعلام کردند.
وزیر نفت هم با حضور در مجلس،  پیرامون برخی از محور‌های طرح استیضاح توضیحاتی را ارائه کرد اما به دلیل زیاد بودن محور‌های استیضاح ، تصمیم‌گیری نهایی در این باره به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.
اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که گویی بهارستانی ها و البته خود زنگنه هم به این استیضاح شدن‌ها عادت کرده  است، زیرا این چندمین باری است که پای زنگنه به مجلس باز میشود تا شاید بتواند جوابی به سوالات فراوان نمایندگان مجلس بدهد.

حال در هفته های آینده مشخص خواهد شد نمایندگان مجلس تا چه میزان عزم این را دارند که وزیر نفت را به مجلس احضار کنند تا پاسخگوی ابهامات فراوانی باشد که درباره سیاست دولت درباره نحوه اجرایی شدن افزایش قیمت بنزین و حذف و برگشت کارت سوخت باشد.
در همین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی ها در نظر سنجی این هفته خود از  مخاطبین خود خواسته تا نظر خود را درباره تاثیر این استیضاح ها بر عملکرد وزارت نفت را اعلام کنند.
شما مخاطبین عزیز نفتی ها میتوانید برای شرکت در این نظر سنجی اینجا کلیک کنید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27165

کلیدواژه

وزیر نفت

استیضاح زنگنه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها