نفت / شناسه خبر: 16524 / تاریخ انتشار : 1398/6/17 09:39
|

شایعات درباره واگذاری سازمان بهداشت و درمان نفت کذب است

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شایعه‌ها درباره واگذاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را کذب دانست و گفت: هدف از اجرای طرح ارتقای نظام سلامت کارکنان صنعت نفت، چابک‌سازی ....

نفتی ها /فرزین مینو  اظهار کرد: از کارکنان صنعت نفت، کارکنان و مدیران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می‌خواهیم به شایعه‌های بی‌اساسی که در این باره مطرح می‌شود، توجهی نداشته باشند.

وی افزود: از اجرای طرح ارتقای نظام سلامت، اهدافی نظیر افزایش رضایت کارکنان صنعت نفت و خانواده آنها، افزایش سطح دسترسی آنان به مراکز درمانی، شفاف‌سازی و ارتقای کیفیت خدمات سازمان بهداشت و درمان را انتظار داریم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت تصریح کرد: مالکیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت ملی نفت ایران است و قرار نیست هیچ‌گونه واگذاری انجام شود، بنابراین حاشیه‌سازی و شایعه‌پراکنی در این باره هیچ‌گونه توجیهی ندارد و در صورت تکرار چنین فعالیت‌هایی که تنها سبب ایجاد جو ناامنی و ناامیدی در سازمان می‌شود، افراد باید تبعات آن را بپذیرند.

مینو یادآور شد: خانواده صنعت نفت که زیر پوشش خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند، همچنین کارکنان و مدیران خدوم سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، نباید در این زمینه نگران باشند، زیرا کمترین اخلالی در ارائه خدمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به کارکنان و خانواده‌ آنان، ایجاد نمی‌شود، بلکه با اجرای طرح یادشده، افراد افزون بر مراکز درمانی صنعت نفت به دیگر مراکز درمانی نیز دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: به‌طور حتم افزایش دسترسی خانواده صنعت نفت به مراکز درمانی، رضایت کارکنان و خانواده‌ آنان را به دنبال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت اظهار کرد: الگوی ما در اجرای این طرح، شرکت نفت فلات قاره ایران است که امروز یکی از موفق‌ترین نظام‌های بهداشت و درمان در سطح صنعت نفت را شکل داده و رضایت حداکثری از کارکرد این طرح در آن شرکت ایجاد شده است.

مینو در پایان یادآور شد: پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان، افزایش کیفیت و شفافیت در عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیریت بهینه هزینه‌های درمان و اثربخشی بیش از پیش خدمات این سازمان، از نتایجی است که طرح یادشده به دنبال آن خواهد بود.

شانا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/16524

کلیدواژه

سازمان بهداشت و درمان نفت

فرزین مینو

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها